آرامشی با شعر

شعر-متن-مقاله

آرامشی با شعر

شعر-متن-مقاله

روز مبادا

وقتی تو نیستی  

نه هست های ما  

چونانکه بایدند 

                                 نه بایدها....... 

مثل همیشه آخر حرفم  

و حرف آخرم را  

                                با بغض می خورم  

عمری است  

لبخندهای لاغر خود را  

در دل ذخیره می کنم:  

                               باشد برای روز مبادا! 

اما  

در صفحه های تقویم  

روزی به نام روز مبادا نیست  

آن روز هر چه باشد  

روزی شبیه دیروز  

روزی شبیه امروز  

روزی درست مثل همین روزهای ماست  

اما کسی چه می داند؟  

شاید  

امروز نیز روز مبادا  

                           باشد! 

وقتی تو نیستی  

نه هست های ما  

چونانکه بایدند 

                                 نه بایدها.......  

هر روز بی تو                روز مباداست!

نظرات 15 + ارسال نظر
بلوط دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ق.ظ

سلام دوست مهربون
این پست چقدر دوست داشتنی بود - از خوندنش لذت بردم

سخن اینست که ما بی تو نخواهیم حیات
بشنو ای پیک خبر گیر و به ما باز رسان

خشنود باشی

h.gh دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام عزیزم
واقعاً پست جالبی بود قشنگ نوشتی
واقعاً کسی چه میداند؟
مرسی.

[ بدون نام ] دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

نظری ندارم

سامان دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ http://rozehzar1.blogfa.com

سلام ای زیبا نگار من
مژی جان فردای من را ترسیم کردی تو با آن زیبایی نوشتارت
بنازم بر این دستان ابریشمیت که اینگونه تکاپوی دوران را به نظاره می کشاند من همواره تو را تبسم می کنم با زیبایی نگاهت

روزمباداست


تو که نیستی خاطراهایت خواندنیست

چنین گویم که عشقم دلسپرده دیگریست...


بسیار زیبا نوشته ایم

بازم میام




آدمک دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:26 ب.ظ http://adamaka.blogsky.com

هر روز بی او روز مباداست ....

شعراتو دوست دارم بی تعارف

آدمک دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:29 ب.ظ http://adamaka.blogsky.com

راستی اهنگ وبلاگتو دارم دیوانه وار پشت سر هم گوش می دم

چشمای تو افسانه نیست
که تموم خواب وخیالم بود
تقدیر من عشق تو شد
که همیشه فکر محالم بود

باران سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام
وای چه شعر نازی
خیلی زیبا بود
واقعا زیبا بود این رو از ته دلم می گم

وقتی تو نیستی
نه هست های ما
چنان که بایدند
نه باید ها

دالان بهشت سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ

اگر سهم من از این همه ستاره
تنها سو سوی غریبی است
غمی نیست همین انتظار رسیدن شب
برایم کافی است............

قلمت خیلی زیباست دختر آدم و هوا.
موفق باشی.

محمود سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام مژی جان
مثل همیشه خیلی خوب بود
منتظر شعرهای قشنگ و آرامش بخشت هستم

ترانه سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ق.ظ

من هیچ روزی به نام روز مبادا ندارم
اصلا دلم رو به چی و به کی خوش کنم
که براش روز مبادا داشته باشم
من تنهام
تنهای تنها بدون روز مبادا

نوشین چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ

عالی بود عزیزم بهت جایزه ی نوبل می دم البته اگه گیر خودم اومد!

آدمک دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ http://adamaka.blogsky.com

سلام
مرسی سر زدی

..................

تو همیشه دعوتی
راس ساعت دلتنگی

بهار سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ

دوست خوبم خیلی زیبا بود
امیدوارم همیشه موفق باشی

ahora چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ

عالی بود.

۱۹۹۰ چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ق.ظ http://tiktak1990.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد