آرامشی با شعر

شعر-متن-مقاله

آرامشی با شعر

شعر-متن-مقاله

تماس

هر روز
شیطان لعنتی
خط های ذهن مرا
اشغال می کند
هی با شماره های غلط، زنگ می زند،‏ آن وقت
من اشتباه می کنم و او
با اشتباه های دلم
حال می کند. 

دیروز یک فرشته به من می گفت:
تو گوشی دل خود را
بد گذاشتی
آن وقت ها که خدا به تو می زد زنگ
آخر چرا جواب ندادی
چرا بر نداشتی؟! 

یادش به خیر
آن روزها
مکالمه با خورشید
دفترچه های ذهن کوچک من را
سرشار خاطره می کرد
امروز پاره است
آن سیم ها
که دلم را
تا آسمان مخابره می کرد.
***
با من تماس بگیر، خدایا
حتی هزار بار
وقتی که نیستم
لطفا پیام خودت را
روی پیام گیر دلم بگذار.
نظرات 41 + ارسال نظر
بلوط یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام مژی عزیز

مهربون چه زیبا و بی پروا با خدای خویش سخن می فشانی و بی شک خداوند پاسخ دلهای پاک ، مهربان و صادق را خواهد داد .. راستی مهربون آنگاه که در محفل زیبای خویش ساخته با خدای مهربان به سخن می نشینی گاهی یادی از من بنما ..شاید به سبب خوبی های تو مستجاب شوم..

خشنودی ، سلامتی و موفقیت ات را آرزومندم

دنیایم را میدهم برای لبخندت،هراسی نیست شاد که باشی دوباره دنیا از آن من است...

مردشب یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام به مژی خانومی گل و مهربون
اول ممنون از راهنما ئیتان در وب مرد ابری.

دوم خیلی زیبا نوشته بودید انسان را بفکر وا میدارد و در این قسمتش چه زیباتر سروده اید

دیروز یک فرشته به من می گفت:
تو گوشی دل خود را
بد گذاشتی
آن وقت ها که خدا به تو می زد زنگ
آخر چرا جواب ندادی
چرا بر نداشتی؟!

براستی چرا بعضی وقتها جواب خدا را نمی دهیم .چرا؟

بارمان یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ

اگر کاسبی نیست که دوست بفروشد ...

در عوض آنقدر دوستان کاسب هستند که تو را به پشیزی بفروشند!

دوس جون یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ

خدایا! دلم باز امشب گرفته
بیا تا کمی با تو صحبت کنم
بیا تا دل کوچکم را
خدایا فقط با تو قسمت کنم

***
خدایا! بیا پشت آن پنجره
که وا می شود رو به سوی دلم
بیا،پرده ها را کناری بزن
که نورت بتابد به روی دلم
***
خدایا! کمک کن به من
نردبانی بسازم
و با آن بیایم به شهر فرشته
همان شهر دوری که بر سردر آن
کسی اسم رمز شما را نوشته
***
خدایا! دلم را
که هر شب نفس می کشد در هوایت
اگرچه شکسته
شبی می فرستم برایت

مانا سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ق.ظ


خیلی زیبا نگاشته ای نازنین.

بلوط سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ق.ظ

سلام دوست عزیز

گاهی باید خلوت کسی را شکست تا بداند به یادش هستی....

با آرزوی خشنودی و موفقیت ..

بلوط سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام مژی عزیز

مهربون آدرس وبلاگم رو برای آخرین بار عوض کردم لطف کنید در وبلاگتون اصلاحش کنید و لطفا از این پس به این نشانی قدم رنجه کنید و مهمان شایسته محفل حقیرم باشید
www.blogbaloot.blogfa.com

در انتظار حضور گرم تان هستم
خشنود باشی و سالم

شیرین پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ق.ظ

آفتابگردان بوی خورشید میداد. تب داشت و عاشق بود.
...نسیمی رد شد و گفت:" نام آفتابگردان همه را به یاد آفتاب می اندازد، نام انسان آیا کسی را به یاد خدا خواهد انداخت؟؟؟؟"
اونوقت بود که شرمنده از خدا رو به آفتاب گریستم.....

پت و مت یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ http://sayna49.blogfa.com/


دوست دارم مژی


به وب من هم سر بزن خوشحال می شم.

مردابری یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ http://cloudymav.blogfa.com

سلام به مژی خانومی گل گلاب ومهربون همیشگی .

راستی من همین امشب با شعر وعکس جدیدم در روز 16/6/90 . آپ کردم .

ببینم میخوای بیای سر بزنی یا نه ؟

بقول حوانندهه .. من منتظر میمونم . شاید بیابی

دوس جون دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ق.ظ

مگسی را کشتم
نه به این جرم که حیوان پلیدیست، بد است
و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است
طفل معصوم به دور سر من می چرخید
به خیالش قندم
یا که چون اغذیه ی مشهورش، تا به آن حد، گَندَم
ای دو صد نور به قبرش بارد
مگس خوبی بود
من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد
مگسی را کشتم


مژی جون این مطلب ربطی نداشت به متنت اما دوس داشتم بزارمش برات

بلوط دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام دوست مهربونم
ممنونم از اینکه با مهربانی هایت آذین محفل خردم میشوی .. سپاس مهربون

مراقب گرمای دلت باش تا کاری که زمستان با زمین کرد زندگی با دلت نکند..

خشنودی ات را آرزومندم ..

پت و مت چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ق.ظ http://www.sayna49.blogfa.com

سلام مژی جونم مطالب جدید گذاشتم سر بزن. به دوستانم بگو خوشحال میشم.
بوووووووووووس.

بلوط شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام مهربون دوستم
به روزم و مشتاق حضورتان..

سلامت باشی و خشنود

باران دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ

تنهایی را دوست دارم,به شرط آنکه هر از گاهی دوستی بیاید تا درباره آن با هم گپ بزنیم لوییس بونوئل

بلوط سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام دوست مهربونم..
نمیدانم .. میدانی یا نه .. که چه اندازه مشتاق حضورتان در بلوط هستم ..
برایتان از صمیم قلب آرزوی سلامتی و شادمانی دارم
...

مردابری جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ http://cloudymav.blogfa.com

سلام به مژی خانم گل ومهربون .میدونی من یک شعر برای روز تولدم کاذو گرفتم .

آخه یک مهر تولد من هم هست

خودمونیم کادو از این شعر بهتر دیده بودید. بگذاریم یک دفعه هم زنها

حرفشون رو از ته دل بزنند مگه چی میشه . دنیا به آخر میرسه .؟

خوب حالا بیا وب من و کادو رو ببین نازنین.

پت و مت دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.sayna49.blogfa.com

سلام مژی جونم. آپم. وقتی کردی سر بزن. ممنونم.

بلوط دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام دوست عزیزم..
لبخند بزن بدون انتظار پاسخی از دنیا و بدان روزی دنیا آنقدر شرمنده خواهد شد که به جای پاسخ به لبخندهایت به تمام سازهایت خواهد رقصید...

برایتان از صمیم قلب آرزوی سلامتی و خشنودی دارم..

بلوط شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام عزیز مهربونم..
نمیدونم میدونی یا نه که بلوط تاب نبودن تان را ندارد .. چونان همیشه با حضورتان آذین ببندید محفل خرد مرا..

ما پیغام دوستیمان را با دود بهم می رسانیم .
نمی دانم انسو برای تو تکه چوبی هست یا نه؟
من این سو جنگلی را به اتش کشیده ام..

عاشق ، خشنود و پایدار باشی

بلوط یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام مهربون دوستم..

اینجا آسمان ابریست ، آنجا را نمی دانم اینجا شده پاییز ، آنجا را نمی دانم اینجا دلی تنگ است ، آنجا را نمی دانم ...

به روزم ..
سالم باشی و شادمان

رهایی یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ http://www.rahaeii.blogfa.com

سلام من رهایی هستم موسس روم آرامشی به شعر
ده سال پیش
مرا یادتان هست آیا رفیق؟
در هر حال خوشحال شدم هنوز نام اون روم که هزاران نفر مهمانش بودن هنوز ماندگار است

سلام دوست عزیز
اول از هر چیز مرسی که به وب من سر زدید
بله یادم هست
این اسم هم که برای وبم گذاشتم برگرفته از اسم اون روم بود.
بازم بابت حضورتان در محفل سپاسگذارم.

بلوط دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام مژی جان..
نمیخوای برا آپ جدیدم چیزی بنویسی .. انتظار خوب نیست

پت و مت دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.sayna49.blogfa.com

سلام مژی جووووووووون.آپ کردم. ممنون میشم بازم بیای.

مردابری پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ http://cloudymav.blogfa.com

بادرود و سلام به شما مهربون . وبا عرض معذرت از تاخیر 20 روزه من که علتش رو
در وبلاگم نوشتم .. در ضمن مطالب زیبایی رو که در این مدت نوشتید را خواندم ولذت
بردم . دست گلتان درد نکنه . و ممنون از نظر لطف شما مژی خانوم مهربون .. خوب

پس حالا منتظرتونم چرا که¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. .. .¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶آپم تشریف بیارید
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶آپم تشریف بیارید
...... . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶آپم تشریف بیارید

مردابری پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ http://cloudymav.blogfa.com

با درود و سلام به مژی خانومی گل و مهربون .

قبلا هم گفتم این مطلبت هم مثل همیشه بکر وعالی بود .

اما من هم باشعر روباه و خروس این زمونه و میان انبیا’ جرجیس رو پیدا کردن بروزم.

و منتظر حضور همیشگی تو نازنین

بلوط شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام مهربون دوستم...

از سخاوت آسمان
تا تمنای دستان درخت
باران
کمترین بهانه است
دیروز
من و تو
سفره آسمان
قبل از سقوط سیب
و ضیافت بی نهایت عشق
و امروز
از پشت کدامین ابر
برای بوته دلشکسته ای
در زمین
مهمانی مهربانی را
مرور کرده ایم...

پت و مت دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ http://www.sayna49.blogfa.com

سلام عجیجم. آپم. حتما بیا. بوووووس.

بلوط چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام مهربون ..

الهــــــــــے
زوار چشمانت را
هـ ـرروز
اشتیاقے دوبآره اسـ ـت .
روے از من برمگردان .
دلـ ـم طـ ـواف می خواهـ ـد
قبلــ ـه گاه مـ ـن !

...

بلوط شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام مژی عزیز ..

انگار که باد از سمت تو می وزد...
با یک عالم قاصدک...
قاصدک ها را کنار گوشم می آورم..

پایدار باشی و خشنود

مردابری شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ http://cloudymav.blogfa.com

ٍسلام به مژی خانومی گل .

ممنون که سر زدی مهربون .

اگر دیر سر زدم ببخشید چند روزی مسلفرت بودم و دور از اینترنت

سفر به اصفهان .تهران . دماوند . قزوین . رشت خلاصه یک نیم ایرانگردی کوچولو چند روزه با ماشین بزرگ ترانزیت .

مردشب یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ http://nightmav.blogfa.com

سلام به مژی خانومی گل . خیلی وقته آپ نکردی

میدونی مهربون من در هر دو وبلاگم مطلب نوشتم .مرد ابری با آیا میدانید و

مرد شب هم با شعری که دو بیت آنرا اینجا نوشتم آپ هستم .

گاهی سر سجاده و محراب نشستیم

گاه ازاثر باده به آغوش دلدارخزیدیم

دل را ز چه مقصود به جانانه سپردیم

گل را به چه منظور ز گلخانه ربودیم

بلوط چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام مهربون..

یکنفر در هـمین نزدیکــی ها
چــیزی..
به وسعت یک زنــدگی برایت جا گذاشته است
خیالـــت راحت باشد
آرام چشمهایت را ببــند
یکنفر برای همه نگرانـــــی هایت بیــدار است
یکنفر که از همه زیبایی های دنیــا .... تـــو را بـــــاور دارد ...

مردابری شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ http://cloudymav.blogfa.com

با درود و سلام به مژی خانم گل و مهربون .

میدونی من بایک شعر نو نو نو آپم بنام

......(در میان خانه ما هوا سبک تر است)......

شاید در نظر دوست قبول اقتد ..و شاید هم که نیافتد

بلوط دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ

سلام مهربون..
غدیر کتابی همیشه گشوده است به نهایت روشنگری .. و یادآور دستانی افراشته است که رسول خدا رسولی بر می گزیند که چراغ راهنمای درستی هاست ..

تبریک میگم

پت و مت دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ http://www.sayna49.blogfa.com

سلاااام. با آپ جدید منتظرم ممنون میشم. بوووووووووووس.

بلوط سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام مهربون..
زادگاه و تاریخ تولد هیچ کس در هیچ نقشه و تقویمی نیست،چرا که آدمها هر لحظه در تپش قلب کسانی که دوستشان دارند متولد می شوند...

لحظه هایت آرام و روزگارت سراسر شادمانی ..
هم چنان منتظر آپ جدیدتان هستم

بلوط یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ

..
لبریز غزل بیا همی آهسته
چون آیه بخوان مرا کمی آهسته
آهسته مرا رها بکن از سر عشق
تا در تو رها شوم دمی آهسته..

خشنود خشنودی هایت بلوط

نوشین(دختر جنجالی) شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام!
جالب بود!
به منم سری بزن!
آپم!

امیر جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ

حباب ها...

قربانی

هوای درون خود هستند

کیارش پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ http://HAMNAFAS1369

سلااااااام
بعد از مدت ها اومدم
آپمممممممممممممممممم
راستشو بخوای من هم از این خواهش ها زیاد از ایزد میکنم ولی کو جواب؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کنارمه به من نگاه نمیکنه..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد