آرامشی با شعر

شعر-متن-مقاله

آرامشی با شعر

شعر-متن-مقاله

پدر

فرشته روی زمین، بابای خوب و نازنین 

کاشکی خدا کم نکنه سایتو از سر من  

که هستی توی زندگی همیشه یاور من  

وقتی میای صدای پات زمزمه محبته  

میخندی با این که تنت خسته کار و زحمته  

کاشکی می شد اشکاتو بارون کنم  

پینه های دستتو درمون کنم  

کاشکی می شد عصای دستت باشم  

سختی هاتو بلکه آسون کنم  

طاقت کوه و صبر سنگ  

نه اهل نیرنگی نه رنگ  

به پام سخاوت ریختی  

با این که بود دستت تنگ    

توی که کردی مدام جون و جونی فدام  

بابا جونم یک کلام  

دوستت دارم وسلام .  

 

پدرم نام تو تکیه گاه من است ، با بودنت باعث بودن من باش   

 سالروز ولادت  مولای متقیان حضرت علی ( ع ) و همچنین روز پدر را به تمامی پدران ایران زمین تبریک عرض می نماید .

نظرات 14 + ارسال نظر
بارمان چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ

مرسی مژ ی ی ی ی ی ی ی ی

منم این روز رو به همه پدران دنیا
مردان دنیا
پیران عزیز
پدران آینده
همسران حالا
تبریک می گم.

مردابری چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ http://cloudymav.blogfa.com

سلام بر تو دوست گلم مژ ی مهربان .

من هم به نو به خود سالروز تولد مولا علی (ع ) و روز پدر را به شما نازنین و پدر مهربان و دوست داشتنیتان
تبریک میگویم وامید که صدو بیست ساله شوند
وسایه اشان بر سر تمامی فرزندانشان باشد.

عید مولود علی آن شافع روز یقین
برشما بادمبارک و بر تمام مو منین

لافتی الا علی لا سیف الا ذوالفقار
نور قرآن رکن ایمان رحمته اللعالمین

نوشین(دختر جنجالی) چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ

قربون قدمت ددی جون!!!!!!!
با تو نبودم با بابام بودم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هه هه نیشم رو ببین تا بناگوش مثه کش تنبون کش اومده!!!
حالا موندم چی واسه بابام بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به بهانه خرید چیپس و پفک ازش پول کش می رم!!!!!!!!
بعد طی عملیاتی حساس با یه پیراهن رنگارنگ مخ بابا رو می زنیم که پول تو جیبیمون زیاد بشه!!!
بنده خدا هر چقدر بخوام بهم می ده الکی پشت سرش صفحه می زارم!!
اونجور نگام نکن!!
والله!!!
مگه دروغه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باران یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

پدرم روزت مبارک

hilton دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ق.ظ http://reza-hilton.blogfa.com

سلام
یه نظرسنجیه جدید تو وبم گذاشتم
بیا ببین،نظر بده،عضو خانواده ما بشو
منتظرتم

بلوط دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام دوست مهربون
من فکر میکنم یه بار دیگه برای این پستت نظر گذاشته بودم ولی انگار ثبت نشده .. امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشید

گفتم خدایا از همه دلگیرم گفت حتی از من؟
گفتم خدایا دلم را ربودند گفت پیش از من؟
گفتم خدایا چقدر دوری گفت تو یا من؟
گفتم خدایا تنهاترینم گفت بیشتر از من؟
گفتم خدایا کمک خواستم گفت از غیر از من؟
گفتم خدایا دوستت دارم گفت بیش از من؟

مردشب سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ http://nightmav.blogfa.com

سلام بتو دوست گل مژی مهربون .اومدم بگم که من

با یک شعر بنام ( ادعای یک مثلا شاعر ) بروز هستم

ومنتظر حضور همیشگی تو مهربون

ترانه چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ق.ظ

می بینم که کسی طرفدار روز پدر نیست

اشکال نداره الان خودم چندا پیغام می زارم.

ترانه چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ق.ظ

پدر دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارممممممممممممممممممممممممممممممممم

ترانه چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ق.ظ

پدرررررررررررررمممممممممممممممممممممم
تو رو به اندازه تمام دنیا می پرسسسسسسسسسسستم

ترانه چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ق.ظ

پدررررررررررررررررررر خیلیییییییییییییییییی گلییییییییییی

بلوط چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام دوست مهربون
به روزم و مشتاق حضور همیشه خوب تان .. برقرار باشی

بلوط یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام مهربون

تو
از فردا میترسی و
من
از دیروز ترسیده شده ام.
من
از دیروز گریخته ام
و تو
به فردا میگریزی.
کاش هنوز هم بزرگترین غصه ی دلم
خیس شدن کاغذ نقاشیم بود...

موید باشی و خشنود

یک زن سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://boyesharji.blogsky.com//

مژی جون سلام. امیدوارم سایه اش بالای سرتون باشه. من باز برگشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد