آرامشی با شعر

شعر-متن-مقاله

آرامشی با شعر

شعر-متن-مقاله

یادم باشد

یادم باشد، دیگران را به بازی نگیرم هرگز.  

یادم باشد، برای بزرگ نشان دادن خودم، کسی را پیش دیگران کوچک نکنم.  

یادم باشد، شعار ندهم فقط. 

یادم باشد، سرم را مثل کبک زیر برف نکنم، ادای روشنفکرهای روزگار را در نیاورم، ماسک  

بی تفاوتی به صورتم نزنم، فکر نکنم تافته جدا بافته ام از .....  

یادم باشد، بر چسب نزنم روی دیگران و رفتارهای شان، برچسب های روان شناسانه من در آوردی، بر چسب های گم شده میان واقعیت روزگار!  

یادم باشد، خودم را بشناسم واقعاً، خود خارج از توهمم را!  

یادم باشد .....

نظرات 36 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.mehrdadmizon.blogfa.com

سلام عزیزم

من لینکت کردم...هر بار که می اومدی آدرس وبتو نمیزاشتی

فکر کنم لینکت پاک شده بود ببخش منو

لینکت کردم

خیلی زیبا بود وبلاگت

بیتا شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ http://imaginethis.blogfa.com

سلام و درود بر مژی نازنین

این نوشته عالی بود . همیشه به خاطر خواهم داشت

سبز و سرفراز باشی

بی نام شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ب.ظ

یادم باشه
یادت باشم
سر بزنم
یارت باشم

چه جالب شعر گفتم

[ بدون نام ] شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ

آهای بی نام احساساتی نشو
این ره به بی راهه ختم میشه

[ بدون نام ] شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ

آره یادت باشه دیگران رو به بازی نگیری که خیر نمیبینی
متن خوبیه البته اگه بهش عمل بشه
یه عادت بد ما ایرونیا همینه که فقط حرف میزنیم و عمل نمیکنیم
مثلا معشوق خودمونو به بیراهه هدایت میکنیم و میگیم بورو منم میام و دیگه ........ بنابر این دیگران رو و آینده و زندگی دیگران رو به تمسخر میگیریم و به بازی میگیریم و می خندیم هه هه هه

مردابری شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ http://cloudyman.blogfa.com

سلام دوست گلم ممنون که سر زدی واما شرمنده که پست
آخریم را نمیشد بخوانی سه روز بود اینترنت قطع بود این شعرم رو دادم یکی از دوستان از روی نوشته ام اسکن کند وداخل
وبلاگم بگذاره که اینطور شده بود.
الان خودم دوباره نوشتم و آپ کردم.
راستی الین نوشته ات هم زیبا بوذ و منو یاد یک شعر انداخت

یادمان باشد از امروز جفایی نکنیم
طلب مهر ز هر بی سر و پایی نکنیم

باران یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ق.ظ

زیبا بود درست مثل همیشه

بی نام یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ق.ظ

چه ربطی داری ؟؟؟ منظور با اون کسی هست که اسمش رو نمی نویبسه، من که چیز خاصی نگفتم
اصلا راهی نیست که بی راهه باشه، خیلی ذهنت منحرفه ها

زهرا یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ http://always.blogfa.com

یاد من باشد تنها هستم
ماه بالای سر تنهایی است ..
برام دعا کنین ..
ممنون که خبر دادین .. نیاز دارم به فکر کردن روی نوشته هاتون ..
ای کاش خودکشی هم تبصره داشت ..

بلوط دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ب.ظ

سلام دوست عزیز
تلنگر های بسیار قابل تحسینی است .. خرسندم از حضورم و برات آرزوی کامیابی دارم

[ بدون نام ] دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:18 ب.ظ

چه زیباست...
چه زیباست به خاطر تو زیستن و برای تو ماندن و به پای
تو سوختن و چه تلخ و غم انگیز است دور از تو بودن و
برای تو گریستن و به عشق و دنیای تو نرسیدن ای کاش
می دانستی بدون تو و به دور از دستهای مهربانت
زندگی چه ناشکیباست...


vahid_golpesar1368 A: ـ هرگاه خواستید درباره ی راه رفتن کسی قضاوت کنید کمی با کفش او را
بروید.

دوس جون سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ق.ظ

تو باید بکوشی بهترین چیزی را که میتوانی، به دست آوری.

باران سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ب.ظ

آدم ها مثل کتاب می مونن که تا وقتی تموم نشدن برای دیگران جالبند. پس سعی کن جلوی دیگران خودت رو تند تند ورق نزنی تا تموم بشی. مطمئن باش اگه تموم بشی میرن سراغ یه کتاب دیگه.

مثل همیشه زیبا بود و البته آموزنده.

بارمان سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ

بگذارید تا می توانم بازی کنم
که فردا
با من بازی خواهند کرد
بگذارید بچه بمانم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ

از آدمایی که از اینکه مبادا کسی بدونه کی هستن و کجایی هستند (ویا فک میکنن اگه کسی بدونه اهل بندر...... هستن و شاید واسشون افت داشته باشه) متنفرم چون به عقیده من کوته نظرن و اجتماعی نیس
باباااااااااا دیگه تا کی عصر حجری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکم بیدارشید دنیای مدرنیزه دور و برتون رو ببینید داره با چه سرعتی جاو میره!!!! برید فیس بوک رو ببینید!!!! و غیره
شما همون آدمایی هستین که میگفتین دوست دارید یه کار بزرگ انجام بدید که دنیا شما رو بشناسه!!! آخه اینجور؟؟؟؟!!!!بدون اسم؟؟؟
بابا یکم واقعی باشید
الان تمام دنیا هم نشستن که شما رو ببینن!!!!

با سلام خدمت دوست عزیز
و ممنون بابت حضور همیشه سبزتون.
فرموده بودین آدماها باید خودشون رو معرفی کنن و بگن از کجا هستن و کی هستن و اسم خودشون رو بگن، ولی اگر دقت کنید شما همیشه بدون اسم مطلب می نویسید
پس هر چه را برای خود می پسندید برای دیگران هم بپسندید.
امیدوارم همیشه موفق باشید و پیروز.

ترانه چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام مژی جونم م م م م م م م م م م م م م
خیلی قشنگ بود

راستی من هم با نظر مژی موافقم .
خوب چرا بدون اسم هستی؟؟؟؟؟
ما که نمی خوایم کاری کنیم خدای نکرده یا سوء استفاده کنیم از اسم شما
پس حتما سری بعدب خودتون رو معرفی کنید.
ما منتظریم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ

دست ما رو هم بگیرید شاید پسندیدیم
البته نه باز بد.... بشیم!!!!!!!!
مهربون و حواس جم باشه و آدمی نباشه رو حرفاش نایسته و هی زیر حرفش بزنه و هی.........

مردشب جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ http://nightman.blogfa.com

مژی جان سلام خوب هستی تو نازنین

ممنون که به وب مرد ابری سر زدی ولی یادت باشه اگه به وب

مرد شب هم سر بزنی هم خوشحالمون میکنی هم شعری

میخونی و فاتحه ای میفرستی و ثوابی میبری.

خدا نگهدارت باد

h.gh شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام اینجا قسمت نظراته یا فرومه؟
همه به هم سوال و جواب کردن
ا خودمم همین کارو کردم
باحال بود نازنین چه کرد این شعرت.
زود به زود آپ کن که بیشتر سر بزنیم

[ بدون نام ] شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ

آقا ما یه انتقاد داریم
این چه وضعشع؟ کامنت های من فیلتر میشه
بعد هم تشکر میکنین
تشکر لازم نیستَ لطفا کامنت ها رو بذارید
راستی یه کامنت هم در وصف مادر گذاشتم که نمیبینمش
بخشش لازم نیست اعدامش کنید (حالا دوستای عزیز قضاوت باشما !!!! من کاما رو کجای جمله بذارم؟)

سلام
دوست عزیز از این که همیشه سر می زنید و نظر می زارید ممنون.
من تقریبا همه نظرهای دوستان رو تأیید می کنم همیشه.
مگر این که نظری رو که فرستاده باشن جای برا تأیید نداشته باشه.
موفق باشید و پیروز

[ بدون نام ] دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ


خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من....ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت
اشکال نداره ما مشکل داریم و چیزایی که مینویسیم مشکل داره
آقا آزادی وجود نداره
امام خمینی گفته جلوی قلم رو نگیرید و بذارید بنویسند
خلاصه اینکه لطفا (س.....ا........ن.....س.........و...........ر) نکنید
این تنها تقاضای ما از مسئول محترم وبلاک هستش

بارمان سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ

از بچگی مدام به ما گفته اند که نباید دیگران را ناراحت بکنیم، باید برای دیگران فداکاری کنیم، دیگران را اصلا ناراحت نکنیم و .... در کنار این حرف ها، اصلا به ما نگفته اند که هوای خودمان را داشته باشیم، برای خودمان فداکاری کنیم و ... این قدر از این حرف ها به ما گفته اند که دیگر یاد گرفته ایم خودمان را نادیده بگیریم و برای خودمان، اصلا ارزشی قایل نباشیم. همین شده است که مدام، دنبال دیگران هستیم و خودمان را برای خدمت به این دیگران، زیر پا له می کنیم.

زهرا سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ http://always.blogfa.com

مرسی که به فکر منین .. برام دعا کنین .. ممنون

مردابری پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام مژی جان پیوسته دلت شاد وتنت سالم ولبت خندان باد

راستی باشعری در مورد این اذیت وآزار اینترنت آپم

درضمن من درنوشته بعدی میخواهم اسم همه دوستان رو در

شعرم بنویسم تنها نمیدونم تورا به چه اسمی بنویسم آیا

همین مژی بنویسم؟

سلام دوست عزیز
مرسی بابت این که همیشه سر می زنید
ممنون می شم به همون مژی بنویسید.
برقرار باشید و پیروز.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ

مراقب قلب ها باشیم
وقتی تنهاییم، دنبال دوست می گردیم
پیدایش که کردیم، دنبال عیب هایش می گردیم
وقتی که از دست دادیمش، دنبال خاطراتش می گردیم
و همچنان تنها می مانیم
هیچ چیز آسان تر از قلب نمی شکند
ژان پل سارتر

[ بدون نام ] جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ

از زرتـشت سئوال کردند:
زندگی خود را بر چند اصل استوار کردی؟
فرمودند:
1. دانستم کار مرا دیگری انجام نمی دهد، پس تلاش کردم.
2. دانستم که خدا مرا می بیند، پس حیا کردم.
3. دانستم رزق مرا دیگری نمی خورد، پس آرام شدم.
4. دانستم پایان کارم مرگ است، پس مهیا شدم

[ بدون نام ] یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ

هر چند که دلتنگ تر از تنگ بلورم
با کوه غمت سنگ تر از سنگ صبورم
اندوه من انبوه تر از دامن الوند
بشکوه تر از کوه دماوند غرورم
یک عمر پریشانی دل بسته به مویی است
تنها سر مویی ز سر موی تو دورم
ای عشق به شوق تو گذر می کنم از خویش
تو قاف قرار من و من عین عبورم
بگذار به بالای بلند تو ببالم
کز تیره ی نیلوفرم و تشنه ی نورم

[ بدون نام ] یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ

زیر بـاران با یاد تو می روم
بـه دنبال جای پـای تـو
تـو را مـی پرستـم من شـبانـه
بـرای لحـظه هـای شادمانه
بـرای بـا تو بودن صادقـانـه
مـی آیم من بـه پیشـت عاشقانه
بـه تودل بستـم من شاعرانه
اما افسـوس ازدرک زمانه
چه زیباست راز زمانه
اگرزندگی باشد یک ترانه

[ بدون نام ] یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ

یادته گفتی همش به یادتم

میون عاشقای دیوونه

عاشق سینه چاکتم

گفتی من کنارتم

هر جا بری

بخوای نخوای دنبالتم

یادته گفتی منو دوسم داری

گفتی من عاشقتم

گفتی من عاشق ِ

ناز کشیدنای چشمای سیاهتم

گفتی منو کشتی

دیوونه ی نگاهتم

جادو کرده منو زلفت

عاشق بی حساب کتابتم

چی شده؟

عشقت هوس بود

اون بهشتی که می گفتی

صحرای طبس بود

دیگه دوسم نداری

میگی عشقت یه هوس بود

میگی که چشام قشنگ نیست

واسه تو فقط قفس بود

تو ازم یه چیز گرفتی

که عشق نبود نفس بود

تو منو دوسم نداری

باشه قبوله ....

ترک عشق ساده نیست

طبق اصوله....

من هنوز دوستت دارم

نگو دل نیست یه بهونه

نگو که پرنده نیستی

دل من نیست مث خونه

آخه عشق تو عشق نیست

طول وعرض یه جنونه

مث شعرای یه شاعر

که دلش یه پاره خونه

یادته؟

[ بدون نام ] یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ

عشق
امیری به شاهزاده گفت:من عاشق توام.شاهزاده گفت:زیباتر از من خواهرم است که در پشت سر تو ایستاده است.امیر برگشت و دید هیچکس نیست .شاهزاده گفت:عاشق نیستی !!!!عاشق به غیر نظر نمی کند

[ بدون نام ] یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ

زیبایی
دخترک طبق معمول هر روز جلوی کفش فروشی ایستاد و به کفش های قرمز رنگ با حسرت نگاه کرد بعد به بسته های چسب زخمی که در دست داشت خیره شد و یاد حرف پدرش افتاد :اگر تا پایان ماه هر روز بتونی تمام چسب زخم هایت رابفروشی آخر ماه کفش های قرمز رو برات می خرم"دخترک به کفش ها نگاه کرد و با خود گفت:یعنی من باید دعا کنم که هر روز دست و پا یا صورت 100 نفر زخم بشه تا...و بعد شانه هایش را بالا انداخت و راه افتاد و گفت: نه... خدا نکنه...اصلآ کفش نمی خوام

سامان یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:54 ب.ظ http://rozehzard1.blogfa.com

سلام دوست گلم______$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°_____ _$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$
_____________€._______________$$$$$
_____________€..____________ $$$$$$$$
____________€€€€€€€._..-?*°*?-.._ ~~~*°*~~~
~~~ _..-?*°*?-..~~~~ _..-?*°*?-.._
_..-?*°*?-..__..-?*°*?-.._
منتظرما !

مردشب دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ http://nightman.blogfa.com


سلام به شما دوست گل و مهزبونم مژی.

راستی هیچ میدونی مرد شب با یک شعر


در رابطه با یارانه و صف مردم آپ کرده پس بیا و اون نطر قشنگت رو بهم بگو ..[گل

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ق.ظ

بیل گیتس:
اگر فقیر به دنیا آمده‌اید، این اشتباه شما نیست اما اگر فقیر بمیرید، این اشتباه شما است
سوآمی ویوکاناندن
در یک روز، اگر شما با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شوید، می توانید مطمئن باشید که در مسیر اشتباه حرکت می‌کنید
ویلیام شکسپیر
سه جمله برای کسب موفقیت:
الف) بیشتر از دیگران بدانید.
ب) بیشتر از دیگران کار کنید.
ج) کمتر انتظار داشته باشید.
آدولف هیتلر
اگر تو برنده باشی، نیازی نیست به کسی توضیحی دهی، اما اگر بازنده باشی، نیازی نیست آنجا باشی تا به کسی توضیحی دهی.
آلن استرایک
در این دنیا، خود را با کسی مقایسه نکنید، در این صورت به خودتان توهین کرده‌اید
بونی بلر
برنده شدن همیشه به معنی اولین بودن نیست. برنده شدن به معنی انجام کار، بهتر از دفعات قبل است
توماس ادیسون
من نمی‌گویم که ١٠٠٠ شکست خورده‌ام. من می‌گویم فهمیده‌ام ١٠٠٠ راه وجود دارد که می‌تواند باعث شکست شود
لئو تولستوی
هر کس به فکر تغییر جهان است. اما هیچ کس به فکر تغییر خویش نیست.
آبراهام لینکلن
همه را باور کردن، خطرناک است. اما هیچکس را باور نکردن، خیلی خطرناک است
انشتین
اگر کسی احساس کند که در زندگیش هیچ اشتباهی را نکرده است، به این معنی است که هیچ تلاشی در زندگی خود نکرده
چارلز
در زندگی خود هیچوقت چهار چیز را نشکنید.
اعتماد، قول، ارتباط و قلب. شکسته شدن آنها صدائی ندازد ولی دردناک است
مادر ترزا
اگر شروع به قضاوت مردم کنید، وقتی برای دوست داشتن آنها نخواهید داشت

رسول حسنی پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.shabcheragh.blogfa.com

باسلام با این متنت خیلی حال کردم ولی چه سود که اکثر مواقع
یادمون میره...........
همیشه شاد باشی
پیاماتو هم خوندم جالبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ق.ظ

سلام,نویسنده اش کیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد