آرامشی با شعر

شعر-متن-مقاله

آرامشی با شعر

شعر-متن-مقاله

مادر

همه هر چه هست و نیست، از توست  

بی نفس تو، من هیچ ام  

اگر صدایی و نفسی هست  

اگر قلب و دلی هست  

از شماست، مادر

با عطر نجیب مادرم از عطر افشانی تمام گل ها بی نیازم  

نیاز من بوسیدن دست های سخاوتمند شماست. 

مادر!  

این کوچک عزیز  

رخصت می خواهد که در پیشگاه مهربان شما  

بنشیند. زانو بزند و بگوید:  

تمام آن چه که بودم، هستم و خواهم بود  

همه و همه مدیون شماست.  

الهی هرگز غم نبینی گلکم.  

 

تقدیم به تمام مادر های دنیا  

روزت مبارک مادر

نظرات 23 + ارسال نظر
باران یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ

عاشقتم مژی ی ی ی ی
خیلی با حال بود.

دوست جدید یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام مژی
وب جالبی داری، من از طریق یکی از دوستام با وبت آشنا شدم
خیلی خوشحالم که درباره مادر نوشتی
من مادرم رو خیلی دوس دارم
این روز رو به همه مادران دنیا تبریک می گم

مردابری یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ http://cloudyman.blogfa.com

سلام به مژی خانم گل . براستی که روز مادر بر تمامی مادران
این شیر زنان مبارک باد. اینهم دوبیت از یک شعرم برای مادرم
وتمتمی مادران دنیا که روز مادر شعر کامل را در وبم میگذارم

ای مادر ای قافله سالار محبت
.دانم خدا گفته بهشت زیر پایت
من زنده ام تا هست بامن نگاهت
.داده خدا همچون ملائک جایکاهت

بارمان دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ق.ظ

سلام مژی جون
مرسی که در مورد روز مادر گفتی
من هم این روز رو به همه مادران دنیا و مادر خودم تبریک می گم.

کیارش دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام دوست همراه باور کنید از این که شما به وب من در نبودم سر میزنید خیلی خوشحال می شم
باور کنید مشتاق تبادل احساس و ارتباط با تمام دوستان عزیزم هستم ولی مشغله هام اجازه نمیدن
الان هم که دارم اینو مینویسم باید سریعا برم تا به عروسی یکی از اقوام برسم،اینجا هوا خوبه نسیم خنک بهاری هم در طول روز می وزه،ولی با تمام این اوصاف باید یه کم هم وقت اضافه بیارم برم برا فردا یه کادوی خوب را مادر عزیزم بگیرم،با آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما و تمام مادر دنیا،به خصوص مادران آریایی........
بازهم بهم سر بزن
دوستدار شما
کیا

کیا دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم که این چند خط نظمی که در وصف مادر نوشتین به دلم نشست
بای تا های

مردابری سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ق.ظ

سلام به تو دوست گلم مژی نازنین

من با شعری دیگر بمناسبت روز زن آپم

سربزنی خوشحال میشم

بی نام سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ق.ظ

سبدی هست در اندیشه من؛ که پر از گل بدهم هدیه به تو؛ غافل از این که تو خود ناب تری؛ یک جهان گل بخورد غبطه به تو ................... روزت مبارک.




بی نام سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ق.ظ

مرد آمد و دردی به دل عالم شد/
از روز ازل قسمت زن ها غم شد/
در دفتر خاطرات حوا خواندم/
جانم به لبم رسید تا آدم، آدم شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تنها سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ق.ظ

م مثل مادر

مادرم دوست دارم ،با تمام وجودم می پرستمت

نیما سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ق.ظ

روز همه خانوم ها مبارک

مادر چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ق.ظ

بر مزار تو
مادر، می خواهم با اشک هایم، گلی بپرورم به رنگ خون دل و به قامت هزاران دریغ و آه، و روز مادر، بر مزارت گذارم. مادر، در این روز، آهم را بنگر و دریغم را شاهد باش. هنوز باور ندارم که تو رفته ای. هنوز دست احساس تو را حس می کنم. تو زنده ای!

دالان بهشت چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ق.ظ

روز مادر یعنی به تعداد همه ی روزهای گذشته ی من

صبوری !

روز مادر یعنی به تعداد همه ی روزهای آینده ی من

دلواپسی !

روز مادر یعنی به تعداد آرامش همه ی خواب های کودکانه ی من

بیداری !

روز مادر یعنی بهانه ی بوسیدن خستگی دست هایی که عمری

به پای بالیدن من چروک شد !

روز مادر یعنی بهانه ی در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر

همه ی سال های دلتنگی من بود .

روز مادر یعنی باز هم بهانه ی مادر گرفتن ...

بلوط پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام مهربون
به روزم و خرسند از حضور ماندگارتان

مردشب جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ http://nightmav.blogfa.com

سلام بتو دوست مهربون مژی گل

میدونی من امروز برای تنوع با یک شعر نو از پسرم ایمان

در وبلاگ مرد شب بروز هستم

و منتظر حضور گرم همیشگی شما هستم.
بیا و ببین درسته که میگن پسر کو ندارد نشان از پدر .....

بلوط دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام دوست مهربون

به خدا گفتم :
بیا جهان را قسمت کنیم آسمون واسه من ابراش مال تو
دریا مال من موجش مال تو .. ماه مال من خورشید مال تو
خدا خندید و گفت : تو بندگی کن ، همه دنیا مال تو .. من هم مال تو

پایدار باشی

بلوط سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام دوست دوست داشتنی ام

قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض
صحبت از خاطره ایست که نشسته لب حوض
یک طرف خاطره ها!
یک طرف پنجره ها!
در همه آوازها!
حرف آخر زیباست!
آخرین حرف تو چیست که به آن تکیه کنم؟
حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست

خشنود خشنودی هایت بلوط

مردابری چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ http://cloudymav.blogfa.com

سلام به مژی /مهربون بیا و حضور خدا را که حتی بفکر بنده گنه کارش هست در نوشته ام را که روبرو شدن من با عزرائیل هست بخون . اونم دوبار روبرو شدن

حالا میگم .تا سه نشه بازی نشه ؟

بلوط دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام دوست عزیز
به روزم و مشتاق حضورتان

برقرار باشی

بلوط چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام دوست مهربون [گل]

از قهقرای نیمه شب و خوابهای تلخ ،حسی غریب می کشدم سمت ِآفتاب
حسی که حال و روز مرا درک می کند ، دریورش ِسکوت و خیالات ِ بی حساب
حسی غریب می بردم تا کناره ها...، برگونه هام می چکد آرام گرمی ِ...
بغض شکست خورده ی گل زخمهای غم ، بی تاب می زنم دل خود را به عمق آب ...

خشنود باشی

بلوط شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام دوست مهربون

خوبِ من ، کاش از این فاصله حس می کردی ،
لحظه هایم همه از غیبت تو دلگیرند

امیدوارم سلامت و شادمان باشی

بلوط سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام دوست مهربون
به روزم و خشنود از حضورتان.. برقرار باشی

مردابری سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ http://cloudymav.blogfa.com

سلام به مژی گل خسته نباشی مهربون .

من میگم :روز پدر مبارک آخه دو روز دیگه بیشتر نمونده ... حالا نوشته رو بخون

قبل از ازدواج


مرد : نمیتونم منتظرت بمونم

زن: میخوای از پیشت برم

مرد: فکرش هم نکن

زن: منو دوست داری

مرد: البته

زن:تا حالا به من خیانت کردی

مرد: نه چرا این سوال و میپرسی

زن: منو مسافرت میبری

مرد: البته ......

زن: منو ممکنه کتک هم یزنی

مرد: به هیچ وجه

زن: میتونم بهت اعتماد کنم

مرد سکوت


حالابعد از ازدواج

همین متن رو از پایین به بالا بخونید درست میشه .

راستی با شعری بنام ( روزهای آخر یک خر ) آپم نمیخوای بیای نظر بدی نازنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد