آرامشی با شعر

شعر-متن-مقاله

آرامشی با شعر

شعر-متن-مقاله

یاغی

 

من یک یاغی ام  

به شدت زندگی می کنم  

و دیوانه وار می زیم  

و زیر هجوم وحشیانه نگاهها به پیش میروم  

و با این حال هنوز تنهایم، 

همچون هابیل و قابیل  

یک بازی بی رحمانه  

با زندگی خواهم داشت  

و در امتداد اصالت خورشید به پیش خواهم رفت  

من یک زمینی ام  

که احساس غربت زده زمین رهایش نمیکند 

دنیا چه سرد شده، بسیار تهی و خالی  

و من اینجا هستم  

تنهای تنها 

پس برای زندگی مبارزه می کنم.

نظرات 10 + ارسال نظر
بارمان چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ق.ظ

خسته نباشی
خیلی زیبا بود.

بلوط چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ http://baloot.blogsky.com

سلام مهربون
زیبا بود و عمیق و البته دوست داشتنی

چشمان من
خورشید نیست
اما خیره بر خاک نشسته ام
میدانم
بذری که کاشته ام
بی گرمی نگاه منتظرم
سبز نخواهد شد.

موفق باشی
به بلوط هم سر بزن

h.gh چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام به روی ماهت
خیلی قشنگ و با احساس نوشتی
زود به زود up کن منتظریم.

آدمک دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ق.ظ http://adamaka.blogsky.com

شعر خیلی زیبایی بود
من دوباره اپ هستم

بلوط چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام مهربون
تو نیستی که ببینی چگونه پیچیده است
طنین شعر تو نگاه تو درترانه من
تو نیستی که بیبنی چگونه می گردد
نسیم روح تو در باغ بی جوانه من

خشنود باشی

باران شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ق.ظ

وب زیبایی داری
من تقریبا همه مطالبش رو خوندم
امیدوارم موفق باشی

فراموش شده شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام یاغی عزیز
منم مثل خودت یاغیم
منم به شدت زندگی می کنم
مطلب زیبا و با معنی و قشنگی بود
منتظر مطالب جدیدت هستم.

سامان شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ http://rozehzar1.blogfa.com

سلام دوست عزیز

امیدوارم لبانت همیشه پر از تکرار بیت هایی باشد که عاشقانه بسرایند و دیگران را وادار عاشقانه گفتن کند

خیلی دلنشین بود

من آپم
تونستی یک سر به ما بزن


خوشحال میشوم

منتظر قدمهایت بر سنگ فرش وبلاگ خود هستم

[ بدون نام ] یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.dalanatanhaee.blogfa.com

سلام مژی جون
چط.ری؟
دست نوشته هایه خودته؟
جایه خسته نباشید داره

نوشین چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ب.ظ

عزیزم گل کاشتی عالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد