آرامشی با شعر

شعر-متن-مقاله

آرامشی با شعر

شعر-متن-مقاله

دوستیها !!!!!!!!!

 بعضی دوستیها مثل قصه نوحه ، (بعضیا از ترس توفان میآن پیشت ) . بعضی دوستیها مثل قصه ی ابراهیمه ( باید همه چیزتو قربانی کنی ) . بعضی دوستیها مثل قصه مسیحه ( آخرش به صلیب میکشنت ). اما بیشتر دوستیها مثل قضیه موساست ، ( یه کم که دور میشی یه گوساله جاتو میگیره).

نظرات 10 + ارسال نظر
دوست چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ

من یه دوستم اما دوستیم مثه ابراهیم خلیل الله است .
قشنگ بود خوشم اومد.

نیما چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ

خیلی باحال بود ، واقعا راست گفتی . حال کردم خفن

سارا چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

من با نظرتون صد در صد موافقم. دوستی های این دوره و زمونه همشون همین طور شدن.

MyTheme چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

دختر تهرونی (A) چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ http://dokhtartehrooni.tk

سلام دوست جونم
خوبی؟
آره منم خوبم
وبلاگ قشنگی داری
منم یه وبلاگ دارم خوشحال میشم بیای و نظرت رو بگی
منتظرم

h.gh پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام عزیزم مرسی که بازم up کردی
بعضی دوستیها مثل خضر نبیه (باید رفت به دنبالش تا بفهمی از احوالش)
عالی بود.

نوشین دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ

عالی بود. متشکرم از سلیقتون. موفق باشی

آدمک یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ق.ظ http://adamaka.blogsky.com

جالب بود
تا حالا نشنیده بودم

نوشین چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ

خوب بود بیشتر تلاش کن!

امیر پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ

دوستی میگفت باید" دوست داشتن" را جزو نسبت ها قرار دهند.
مثلا وقتی کسی میپرسد "با فلانی چه نسبتی دارید؟ "
بگویید :"دوستشان دارم!"
و او جواب بدهد:" بله متوجه شدم!"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد