آرامشی با شعر

شعر-متن-مقاله

آرامشی با شعر

شعر-متن-مقاله

یک دعای زیبا

از خدا خواستم عادت­های زشت را ترکم بدهد.

خدا فرمود: خودت باید آن­ها را رها کنی.

از او درخواست کردم فرزند معلولم را شفا دهد.

فرمود: لازم نیست، روحش سالم است؛ جسم همه موقت است.

از او خواستم لااقل به من صبر عطا کند.

فرمود: صبر، حاصل سختی و رنج است.

عطا کردنی نیست ، آموختنی است.

گفتم: مرا خوشبخت کن

فرمود: «نعمت» از من خوشبخت شدن از تو.

از او خواستم مرا گرفتار درد و عذاب نکند

فرمود: رنج از دلبستگی­های دنیایی جدا و به من نزدیک­ترت می­کند.

از او خواستم روحم را رشد دهد.

فرمود: نه تو خودت باید رشد کنی. من فقط شاخ و برگ اضافی­ات را هرس می­کنم تا بارور شوی.

از خدا خواستم کاری کند که از زندگی لذت کامل ببرم.

فرمود: برای این کار من به تو «زندگی» داده­ام.

از خدا خواستم کمکم کند همان قدر که او مرا دوست دارد، من هم دیگران را دوست بدارم.

خدا فرمود: آها، بالاخره اصل مطلب دستگیرت شد!

نظرات 7 + ارسال نظر
ماهی تنها پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ http://onlyabadan.blogsky.com

سلام چطوری خوبی مژی جان
باحال بود خوشم امد
به منم سری بزن شاید خوشت امد

Alan پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ http://armageddon.blogsky.com

واقعا زیبا بود
امیدوارم موفق باشى تو کارت

سحر پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ب.ظ

وب سایت جالبی داری خوشحال میشم به سایت من هم سری بزنی .
این هم ایدی من : sahar.tala20

شما هم وبسایت منو ببین جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ق.ظ

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی دارین مخصوصا قالبی که انتخاب کردی با موضوع جور در میاد
ما هم 2 سایت و یک وبلاگ داریم دوست داشتی یه سری بزن
حتما این 3 تا یکیش به کار شما میاد
3 تا رو ببین بعد نظرتو بگو

فروشگاه محصولات گرافیکی آموزشی (ارزان)
3dmax,maya,photoshop........
www.1000ax.com

وبلاگ آپدیت آنتی ویروس نود و کاسپر و .... به صورت روزانه
www.nod32us.mihanblog.com
(تبادل لینک هم با وبلاگ میکنم)

در این سایت می توانید شغل خود یا کالای خود را به دیگران معرفی کنید
www.niazeshoma.com

غم شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.sanam69.mihanblog.com

سلام عزیزم وبلاگت خیلی زیباست به وبلاگ من هم سر بزن .
روزی که از توجداشم روز مرگ خنده هامه
روزتنهایی دست هام فصل مرگ خنده هامه

خدیجه یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:54 ب.ظ http://khadoj.blogfa.com

سلام
تبریک میگم وب بسیار زیبایی دارید

نوشین جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ب.ظ

زیبا بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد